Kontakt os på 22 20 17 17

Har du styr på din adresse?

November 2021

Naturligvis, vil svaret typisk være!
Men ved forskellige projekter viser det sig desværre, at der ikke altid er styr på adressen.

Flere glemmer nemlig at meddele kommunens adressemyndighed når der sker ændringer på en matrikel.

Det kunne være når en ny erhvervslejer flytter ind, eller hvis man ønsker at opdele gamle ejerlejligheder f.eks. på forskellige etager. Det er også meget brugt at ombygge pulterrum til ejerlejligheder, også her glemmes der ind i mellem at anmode om den nye adresse.

Vi oplever også at en bygherre først tænker på adresseændring sidst i forløbet. Men faktisk skal en adressemyndighed ind over før byggesagen kan godkendes endeligt.

Hvorfor nu så meget opmærksomhed om adressen? Postbuddet finder jo altid vej, og med god skiltning er sagen vel ordnet!

Problemet er, at uden en godkendt adresse kan lejligheden ikke sælges lovligt.
Værre er det måske, at hvis den nye adresse ikke findes hos myndighederne, kan man ikke få internet.

Så har du styr på dine adresser?
Få hjælp til korrekt og hurtig ansøgning hos din Landinspektør.

Ejendomsret - Adresser

Landinspektøren hjælper med at søge hos Adressemyndigheden

Vil I have et uforpligtende tilbud på opgaven eller besøg?

22 20 17 17

Jeg sidder klar til at besvare jeres mail eller opkald

lhk@ejendomsret.dk